Låt

Ras Cricket - Skin


Collie Buddz - She gimme love





Måndag !<3

NU är jag klar med Nathas hår men ser kanske inte så mycket skillnad på den här bilden som jag nog i dag men i verkligheter ser man skillnad tog ju typ i dm på topparna ju vilket är rätt mycket och sen har vi noppat ögonbryna och gjort lite mera slingor i håret !! de vart faktiskt skit fint ;) Natha va Super Nöjd vilket va skoj att höra faktiskt;)<3

 Före !<3
Glömmde ta en bild inan vi började göra att så de fick bli en relativt ny bild en bild från i sommras då jag och natha satt på flyget på väg till Sunny Beach<3


Efter!<3 den här bilden i tagen i dag så den är helt ny;) men nu ser man verkligen och känner att Nathas hår mår bra innan va de jätte torrt och slitet känndes inte bra alld har verkligen blivit en stor skillnad även fast de kanske inte syns så mycket ;) <3






Men  nu ska jag lägga mig och sova och mysa med lilla Pyret Svensson så jag orkar upp till praktiken i morgon <3




Godnatt på er<3

Praktiken


Har börjat tröttna på min praktikplats faktiskt :)

folk är så otrevliga där och jag får typ bara göra skit göra varje dag typ sopa tvätta kammar och sånna saker . de kan hända att jag nångång i bland får tvätta nåns hår men då är de typ alltid nån som står och kritiserar mig och säga vad jag gör för fel de är skit jobbigt .. börjar bli less på de här faktiskt. och i morgon ska jag klippa och färga nathas hår  får se hur de går då om dom ska stå och kritisera mig då också .. (:

Men nu ska jag hoppa in i duchen sen ska jag kolla på färjan som har börjat igen :) sen blir de nog till och sova så jag orkar med morgon dagen ;) <3


Gammelmormors begravning <3


Allting gick så snabbt hann inte ens ta ett förväl... men du ska veta att jag alltid kommer älska dig gammelmormor<3 och jag kommer aldirg att glömma godisarna som växte i din väska när jag va liten ;) och alla spel vi alltid spelade när vi va uppe hos mormor  jag förstår inte vad som hände igentligen har så svårt att inse att du inte finns längre på våran jord:( men nu är de så tyvärr :/ ..


Vila i Frid<3 Och hälsa Pappa och Gammelmorfar <3

RSS 2.0