Måndag !<3

NU är jag klar med Nathas hår men ser kanske inte så mycket skillnad på den här bilden som jag nog i dag men i verkligheter ser man skillnad tog ju typ i dm på topparna ju vilket är rätt mycket och sen har vi noppat ögonbryna och gjort lite mera slingor i håret !! de vart faktiskt skit fint ;) Natha va Super Nöjd vilket va skoj att höra faktiskt;)<3

 Före !<3
Glömmde ta en bild inan vi började göra att så de fick bli en relativt ny bild en bild från i sommras då jag och natha satt på flyget på väg till Sunny Beach<3


Efter!<3 den här bilden i tagen i dag så den är helt ny;) men nu ser man verkligen och känner att Nathas hår mår bra innan va de jätte torrt och slitet känndes inte bra alld har verkligen blivit en stor skillnad även fast de kanske inte syns så mycket ;) <3






Men  nu ska jag lägga mig och sova och mysa med lilla Pyret Svensson så jag orkar upp till praktiken i morgon <3




Godnatt på er<3

Kommentarer
Postat av: Bello

Natta är verkligen den bästa syrra jag har!<3333

och vad fint det blev assåååååååw!:P ååååw vilken gullig katt är den din eller??

2010-02-07 @ 22:05:14
Postat av: Sofie

hehe aa men de är juh klart .hon är de du har juh bara en syrra ;) hehe tack så mkt jo de min katt ;)

2010-02-08 @ 09:50:31
URL: http://sofiproppen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0