Praktiken


Har börjat tröttna på min praktikplats faktiskt :)

folk är så otrevliga där och jag får typ bara göra skit göra varje dag typ sopa tvätta kammar och sånna saker . de kan hända att jag nångång i bland får tvätta nåns hår men då är de typ alltid nån som står och kritiserar mig och säga vad jag gör för fel de är skit jobbigt .. börjar bli less på de här faktiskt. och i morgon ska jag klippa och färga nathas hår  får se hur de går då om dom ska stå och kritisera mig då också .. (:

Men nu ska jag hoppa in i duchen sen ska jag kolla på färjan som har börjat igen :) sen blir de nog till och sova så jag orkar med morgon dagen ;) <3


Kommentarer
Postat av: Ina

svar: gäller ju att orka xD hahaahahaha! <3

2009-09-14 @ 22:09:13
URL: http://inay
Postat av: sofiproppen

svar:hehe aa men de är skit jobbigt när hon ska hålla på muppa sig juh ;)

2009-09-14 @ 22:11:13
Postat av: Ina

Men på fredag då får du klippa mitt hår! Hoppas det blir bra! hatar att gå klippa mig! Men jag litar på dig, så det blir säkert as fint <3 <2

2009-09-14 @ 22:59:33
URL: http://inay
Postat av: sofiproppen

Svar:Ja de ska jag göra ;) hehe samma här faktiskt med jag lovar vi klipper inte så mycket de kommer säkert bli toppen gummsan <3

2009-09-15 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0