Tjohoo


Yeaah typ efter 100 år så skaffar man en blogg tyckte att de kanske vore dags :) får se hur de här går då:) hehe  


 I dag har jag sovit bort halva dagen som vanligt som jag brukar göra nu för tiden vaknade vi 2 tiden typ . jobbigt .och mamma och roger dom jävlarna åkte till Azorerna i dag,ORETVIST och jag börjar skolan i morgon jag förstår inte :O sommarlovet har gått sjukt fort känns som att de precis har börjat ju, men NEJ de är SLUT :'( 

Men har endå hunnit med rätt mycket i sommar  vart och campat  solat badat vart i Sunny Beach;), åkt båt och sen Uppsalareggaefestivalen :) fett niice.. de här har nog vart den bästa sommaren på länge fast de har blivit lite för mycket drickande för min del faktiskt ;P men men

Nä men nu ska jag hoppa in i duchen sen blir de väl slappa framför tv eller datorn sen måste jag fan sova så att jag orkar upp i morgon .. Fy Fan

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0