Helgen:)

Och så va de slut på den här helgen då triist jag som är van att ha helg varje dag ju men inte de inte .. i helgen har jag bara festat för de mesta i fredags va jag med natha hennes kille och jeffe vi satt först hemma hos mig och pratade lite skit :) och sen drog vi vidare till sanna i Jordbro och festade med dom :) vart rätt sent  gick väl och la oss vi 5 tiden på morgonen va ju fylle hungriga så vi va ju tvugna att laga mat också haha typiskt mig :P

Och i går  va de verkligen en seg början på dagen . jag och karin hade riktat in oss på att vi skulle hem till hennes kompis på poolparty  men kl typ 5 då ringer han och säger att de inte blir nånting .. SKIT IRRITERANDE så vi  visste inte vart vi skulle va de ända vi visste va att vi skulle festa skit irriterande  men de slutade allafall med att vi började vara hemma hos Karin och satt hemma hos henne och drack lite med några polare till henne .. Sen senare på kvällen så drog vi vidare hem till mig och festade michell och danne kom över då också :) så då vart vi änu mera . hade rätt trevligt faktiskt alla satt och pratade med alla liksom .. så de va niice :) men sen senare på kvällen va de inte lika roligt de va en som inte mådde så bra hemma hos mig så vi ringde ambulansen .. så dom kom dit och kollade men de va ingen fara de ända den behövde göra va att sova så de känndes lättande nä man fick veta de . men läskigt vare :)

Och nu är de söndag riktig segis dag .. trött seg helt slut från i går  i dag ska jag bara vara hemma och ta de lugnt kanske kolla på nån film lite senare  sen blir de sova :) skolan i morgon ju :) JIPPI ... NOT !


Kommentarer
Postat av: Kimberly

Fan va söt du e stumpan <3

2009-08-24 @ 20:46:19
URL: http://kimpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0