<3



Tack för all hjälp och alla ider<3


Datan har vart paj ingenting har funkat drf jag inte har skrivit nånting här men de har inte hänt så mkt i vecka har jag vart med kim och kim och fixat in för rogers 50 års dag .. skit skoj faktiskt . sen i helgen har jag festat med karin och jeffe hemma hos danne och robban  hade skit trevligt efter omständigheterna .. sen i lördags va jag i vega med natha mamma och roger och kollade runt lite där  sen vart de vidare till torget vilket kanske inte va så bra ide e drog vi hem och ruttnade och bara satt hemma tråkig lördag får jag lov att säga .. och i går så va de bara slappis dag jag och mammsen hade skit tråkigt så vi gick fram och tillbaka till centrum hela tiden . se senare på kvällen kom micha över och satt och drack lite med roger vart rätt sent så i morse försov jag mig till praktiken inte bra men jag får ta de med hennne i morgon :)

Nu ska jag försöka få liv i bakis roger se ska natha komma över har lovat att klippa henne i dag :) sen senare ska jag förmodligen träffa karin får se vad jag hinner :)

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Hur blev klippningen?

2009-09-03 @ 01:06:48
URL: http://kimpers.blogg.se/
Postat av: sofiproppen

Jag klippte aldrig henne hon kom så sent så han inte ska ta de nästa vecka i stället ;)

2009-09-03 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0